صلای سرای
صلای سرای

سلام دوستان خوبم

ببخشید چند روزی دیر شد

قول داده بودم پست بعدیمو از شعرهای خودم در مورد میلاد نور بذارم و اینک تقدیم عاشقان خاندان رسالت می‎شود...

مژده یاران که آمد محمد              

دم ز ملک تولای حق زد

گوید افلاکیان الهی          

  جاء عبدُُ من الله الأمجد

هوُ محمد محمد محمد

 

آنکه صوتش به عالم طنین است    

حضرت سیدالمرسلین است

لنگر طاق عرش برین است  

      نور حق با وجودش عجین است

بلبل باغ معنا سراید     

          جاء عبدُُ من الله الأمجد

هوُ محمد محمد محمد

 

شاه لولاک آمد به دنیا    

    لرزه ای زد به ایوان کسرا

ساوه را بین که چشمان دریا 

    از وجودش بشد خشک و اعمی

از ازل مرسل است و مؤیََّد 

   جاء عبدُُ من الله الأمجد

هوُ محمد محمد محمد

 

وه چو میتابد این روی جانان   

بر زمین میزند تخن شاهان

امشب از مکه نوری درخشان    

    می‎درخشد به دنیای دوران

علم کاهن دگر جهل گردد   

   جاء عبدُُ من الله الأمجد

هوُ محمد محمد محمد

 

ساحران را شده سحر باطل   

   پای ابلیس افتاده در گل

لال گشته ملوک المنازل      

     نور ایمان بتابیده بر دل

مهر باطل به بتخانه ها زد      

    جاء عبدُُ من الله الأمجد

هوُ محمد محمد محمد

 

روشن از نور وجهش جهان شد

حق جلا گشت و باطل عیان شد

فرش زرین چو باغ جنان شد   

  لوح تبریک وی آسمان شد

جبرئیل امین می‎نوازد     

   جاء عبدُُ من الله الأمجد

هوُ محمد محمد محمد

 

سرور آدم و نوح و موسی   

     شاه عیسی و یعقوب و یحیی

کرده ملک سلیمان مصفّا     

   عشق با چهره اش گشته احیا

اشرف الأنبیا احمد آمد    

       جاء عبدُُ من الله الأمجد

هوُ محمد محمد محمد

 

آنکه می‎آید از کوی جانان     

      دل زما می‎برد سر ز مستان

وانکه می‎آورد وحی قرآن    

         اوست استاد شاه شهیدان

«نوحی» از وی سخن می‎سراید  

       جاء عبدُُ من الله الأمجد

هوُ محمد محمد محمد

 

تقدیم به ذوقهای لطیف نبوی

التماس دعا...

 

 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت15:16---16 بهمن 1391
سلام
زیبا بود..
موفق باشید


عدالت جو
ساعت11:17---16 بهمن 1391
واییی چقدر زیباااااااااااا و با نظم...افرین...ادامه بده عالیهه...خیلی لذت بردم ممنونمپاسخ: سلام. ممنونم از حضور شما. لطف نظرتونه. چشم به امید توفیق

مدثر
ساعت10:51---16 بهمن 1391
سلام دوست عزیز ممنون که باز هم بهم سر زدین یه مدت نبودین چند بار بهتون سر زدم اما آپ نبودین

شعر بسیار زیبایی بود

امیدوارم باز هم به ما سر بزنین خوشحال میشم
پاسخ: ممنون از حضورتون.آره یه مدت وقفه افتاده بود. عذر میخام. چشم حتماً


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, توسط نیما